J'

Min älskade bästa vän. Vart har du tagit vägen? Allt är så tyst och tråkigt utan dig här. Nästa år tar vi alla studenten. Men det finns en student som saknas och det är du.. Du kommer aldrig få uppleva studenten och du fick aldrig uppleva att bli faster. Lilla Charlize har nu hunnit att bli nästan 2 månader. Hon väger nu 5,4 kg. Du hade älskat henne. Du och din bror pratde alltid om dagen då han skulle bli pappa. Du va så ivrig och hoppasdes på att du skulle få vara barnvakt.. Hon ska döpas till Charlize Angelica Jane Chu Öhrnberg den 18/11-12. Angelica får hon efter dig. Jag vet att du kommer att vaka över dopet och dopfikat. Du kommer alltid vara här.
 
 
Det är snart 2 år och 7 månader sedan du lämnade oss i stor sorg och saknad. Det är oktober, höstvädret hänger i luften och allt är kallt och grått.Det är gravsmyckning om ungefär en månad. Din grav fylls med grejer för varje dag som går. Inplastade fotografier, lappar, nallar, blommor och ljus. Ditt favorit halsband hänger fortfarande kvar på gravstenen. Det är så otroligt fint på din grav, men det känns så fruktansvärt overkligt att du ligger där. Du ska inte ligga där än. Du hade minst 90 år kvar av ditt liv. Jag minns begravningen som om den vore igår. Den var så otroligt fin. Jag vet att du var med oss hela den dagen. Jag visste att du inte tyckte om när vi grät men det gick verkligen inte att hålla tillbaka tårarna.. Det va min bästa vän som låg i den vita kistan prydd med röda rosor. En vän som gått bort alldeles för tidigt. En vän som bara blev 16 år gammal. En vän som fallit offer för en annan väns snedsteg.Du är så otroligt saknad vännen. Snälla kom tillbaka till oss här nere, vi vill ha dig här nära oss var dag.
 
Du va alltid den som förlät alla för misstagen man gjorde. Du hatade aldrig någon mer än för stunden. Men hatet jag känner för denna människa som fick så mycket av dig kommer aldrig att avta. Han tog ifrån mig min bästa vän sedan 14 år tillbaka. Det går inte att förlåta nu.Visst det har gått 2 år och 7 månader, men ett sådant här hat kommer att ta många år att komma över. Kommer nog aldrig att kunna förlåta honom. Han har ringt mig, velat träffa oss alla och bevisa att han förändrats och att han är den personen som du lärde känna. Men jag kan inte tro på det, jag kan bara INTE.. Du är värd det bästa av det bästa.. Du kommer aldrig att bli glömd älskade ängel..
 
VILA I FRID ÄLSKADE DENIZE <3 I MINNET DU LEVER KVAR PRECIS SOM DU VAR. DU KOMMER ALDRIG ATT BLI GLÖMD ÄLSKLING. HÄLSNINGAR, HANNAH, JANINA, EMMELIE, SARAH, EVELINA OCH AMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0