Johanna'

Denize snälla kom tillbaka! Jag saknar dig så grymt mycket! :'( Alla tiderna med dig var de underbaraste
på hela denna jord! Jag vill ha dig här. Jag vet att du har det bra uppe i himlen men allt är så overkligt!
Du förtjänade inte att dö bara för att han var ett svin. Jag önskar att jag var med den kvällen :( Jag visste
inte att när jag kramade dig hejdå vid bussen att det var sista gången jag någonsin skulle få se dig i livet
igen. Jag ville inte... Jag ville så gärna hänga med, men vi hade gäster så det gick ju inte :( Åhh...


Du var den bästa kompisen av alla. Om man sa något till dig som man verkligen inte ville att någon
annan skulle få reda på så sa du ingenting. Det stannade hos dig. Jag berättade en jättehemlig sak
till dig i 7:an och den är fortfarande kvar hos dig. Ingen vet om den saken. Du skrattade alltid, log
alltid. Men om någon var taskig eller spred rykten då kunde du bli förbannad.


Älskling jag hoppas du har det bra där du nu är! <3 Vila i frid och kärlek gumman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0