P'

Älskling jag saknar dig så j*vla mycket! Tiderna med dig var dom bästa!
Jag har fortfarande kvar det videoinlägget vi gjorde till min blogg. För
mig var du den finaste ängel som någonsin funnits. Att du skulle tas ifrån
mig såhär tidigt är så svårt att förstå. Ett år- Ett år det va all tid jag fck
tillsammans med dig innan du ble ryckt ifrån oss på denna jord. Sjukt!


Varje gång jag hör ditt namn börjar jag gråta! Jag fick dig som min flickvän
den 7 februari 2009. Jag blev den lyckligaste killen på jorden. Du va så himla
underbar. Alltid frukost på sängen och allt va bara så j*vla bra. Du var den
underbaraste flicka jag någonsin haft och träffat. Varför kunde du inte få var kvar?


Jag är vid din grav varje dag älskling. Det är overkligt! Jag vill verkligen inte
inse att det är du som ligger där. Det går bara inte att förstå'! Är så jävla
förbannad på att jag inte följde med er! Hade jag gjort det så hade du varit
i liv nu. Jag saknar att ha dig bredvid mig Denize! Kom bara tillbaka!!!!


Det har tagit mig över ett år att skriva ut denna sorgen. Dina bästa vänner
har bett mig ända sen 2 månader efter att du dog, att skriva här. Men jag
har inte klarat av det. Jag klarar inte av och gå till din grav utan att det
rinner floder ner för mina kinder. Det står så mycket fina bilder på dig
på din grav älskling. Allt stöd vi fått detta senaste året har varit helt
obetalbart. Men det kommer föralltid att finnas ett tomrum i våra liv.
Du kommer aldrig att komma tillbaka. Jag bara sitter och väntar på att
du ska komma in genom dörren och säga att allt varit en mardröm och
att allt kommer att bli bra igen. Men det kommer aldrig att hända :(
Du har tagit ditt sista andetag här på jorden! Älskling jag saknar dig
så jävla mycket! Åhhh!! Jag kollar igenom våra bilder VARJE dag. Kollar
igenom bilder, videobloggar och minnesvideor till minne av dig....


Jag ska avsluta detta inlägg med att säga att Jag älskar dig och kommer
alltid att göra! Jag kommer ALDRIG glömma dig. Du är mitt hjärta, mitt liv.

7/2-09 en dag jag alltid kommer att minnas! Så länge som jag andas och
lever på denna jord! Vila i frid älskling <3 Hoppas du har det bra där du nu är!

Föralltid din/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0