P'

Älskling jag vill ha dig här. Här tillsammans med mig. Precis så som det skulle vara.
Du togs ifrån världens alldeles för tidigt. Du dog vid ringa 16-års ålder. 16 år!! Det
är ingen ålder. Man ska inte behöva dö för en annan människas hat! Men jag vet
att du har det bra där uppe i himlen. Med Hannah och Sophia. Och nu så har Gunnar
också fått en plats hos er där uppe. Han blev berövad livet ute på Utöya.


Det har gått 1 år och 5 månader sedan du slets ifrån oss älskling. Ett helt år
fyllt med stor sorg och saknad. Ett helt år av stöd från människor vi inte
känner. Så jag passar på att tacka så mycket för allt stöd vi fått av er alla
där ute. Det har betytt så otroligt mycket. Och tack alla som varit vid Denize
grav och tänt ljus och lagt blommor, nallar och hälsningar.


Det är så tomt utan dig här baby. Jag saknar att höra din röst, ditt skratt
och att se ditt leende. Jag saknar att se dig på morgonen med ofixat hår
och osminkad. Iklädd mina mjukisbyxor och långlinne och min tjocktröja.
Bara att vakna upp bredvid dig på morgonen va underbart. Att höra din
hesa röst. Älskling kom bara tillbaka! Jag saknar dig så in i bänken.


Vila i frid min älskade Denize! Jag vet att du har det bra där du nu är.
Jag älskar dig förevigt din P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0