Evelina'

jag saknar dig bästa vän <3
ingen fick mig att le och
skratta så mycket som du.
Du sken som solen själv.
Du var så snäll mot allt
och alla. Du gav alla en
chans hur dom än såg ut
och hur dom än var som
personer. Ditt skratt är
det jag saknar mest. Och
din röst. Jag är tacksam
för den tiden jag fick
tillsammans med dig!
Den är obetalbar och
jag kommer aldrig att få
träffa dig mer. Du kommer
aldrig mer tillbaka till
oss här på jorden. Du
har tagit ditt sista andetag
här. Det gjorde du 29/3-10.

Jag kommer aldrig glömma
dig. Vart jag än är så kommer
jag alltid älska dig och aldrig
verkligen ALDRIG glömma dig.
Jag vet att du har det bra där
du nu är. Men du hade det ännu
bättre med oss här nere. Det
var här du var som lyckligast.
Du förtjänade inte det ödet som
du fick den natten. Orättvist!

Min dröm har alltid varit att få
spela piano och framföra mina
egna låtar för en live publik.
Tack vare dig så har jag nu tagit
tag i det och ska för första gången
sen du gick bort ställa mig på scen
igen. Denna gången för att få spela
piano och framföra mina egna låtar.
Där ska också flera låtar till ditt minne
spelas. So, jag skrivit alldeles själv.


Jag önskar du fortfarande var kvar här
hos oss, så du fick se oss uppfylla våra
drömmar. Men jag vet att du tittar ner
på oss från himlen och beundrar oss.


Jag saknar dig min älskade vän.
Du svek aldrig. Du höll alltid vad
du lovade. Du gjorde vad som helst
för att finnas där för oss. Och du fanns
verkligen ALLTID där för oss. Vi kunde
ringa dig 24/7. Vila i frid älskade Denize


F: 1994.03.07
D: 2010.03.29



En vääldigt morgontrött Denize på hotellet i New York! 090613

Må du vila i frid bland alla änglar i himlen <3
vi älskar dig nu och föralltid älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0