Janina'

Hannah.K din begravning var så fin. Men dagen var för tidig, begravningen skulle
inte vart såhär tidigt i livet. 3 underbara vänner har nu försvunnit ifrån oss! Det
är så osannolikt. Varför kunde ni inte fått stanna kvar många år till? Ni var ju
dom bästa. Ni var dom bästa vänner man någonsin kunde önska sig. Jag minns
nyårsafton 2008 påväg till 2009 så väl. Vi var hemma hos anton och hade det
sjukt roligt. Vi var så himla flum. Jag kommer ihåg vårat nyårslöfte som om det
var igår. Vi lovade varandra att vi aldrig skulle lämna varandra. Vi skulle lämna
varandra den dagen vi dog och då hade vi bestämt att vi skulle vara i 90 års åldern.
VILA I FRID Denise, Hannah och Sophia ni kommer aldrig att bli glömda <3



Sophias Begravning 2011


Denise begravning 2010


Hannahs begravning 2011


Kommentarer
Postat av: Louise Gylling

Men åh så sorgligt..... 3 unga flickor som gått ur tiden redan....

Det gör ont i modershjärtat att läsa....

Ett stort VARFÖR föds i hjärtat!

Skickar massor med kramar

L

2011-05-03 @ 19:07:41
Postat av: Janina

Ja, det är inte alls kul :(

Denize blev ju mördad av sitt ex

Hannah.K dog i en bilolycka och

Sophia blev puttad framför ett tåg :(

Jag ställer mig också frågan VARFÖR :'(

men den frågan kommer vi aldrig få svar på :(



Tack så mycket/ Janina

2011-07-13 @ 17:43:49
Postat av: Amanda

Tänker på dig och Hannah, Sophia, Denize och alla anhöriga även om jag inte kände dem!

kram

2011-07-13 @ 18:24:54
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket vi uppskattar all tanke och omsorg vi får från folk vi inte känner! Det betyder så otroligt mycket! Kram/Johanna

2011-07-14 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0