Evelina' änglar

Denise över ett år har gått sedan jag senast såg dig :( det är så tomt utan dig här.
Varför kan du inte bara få komma tillbaka? Varför kunde denna natt aldrig ha kommit?
Att vara med dig och sedan ha dig halvdöd i famnen är fruktansvärt. Jag skulle aldrig
gått ifrån dig! Jag skulle stannat och väntat! Hade jag nu gjort det så hade detta aldrig
hänt! Skuldkänslorna bara växer inom mig. Det är inte mitt fel att det slog slint i huvudet
på idioten, men hade jag nu inte lämnat dig så hade han verkligen inte gjort detta.
Han var inte sån som gjorde grejer framför folk! Jag är glad att han får det han förtjänar.


Vi har fått 3 brev från honom inifrån fängelset där han ber om våran förlåtelse och
att det inte var meningen att han skulle göra som han gjorde! Men om han kommer
ut så kommer han aldrig att få min förlåtelse eller någonting! Jag känner inte med
honom eller hans familj. Dom har det inte lika dåligt som vi. Dom har inte förlorat
en familjemedlem! Jag känner verkligen inte med dom... Ingen sympati alls. Det
förtjänar varken dom eller han. Hans mamma visste om vad han tänkte göra och
hon gjorde inte ett piss för att stoppa honom! Hon lät honom ta en oskyldig människas
liv. Och i rätten så satt och och skrattade oss rätt upp i ansiktet. Till och med
Denise familj satt hon och hånade. Jag tycker att så gör man inte! Hon borde skämmas!


Det är så fint i kyrkan och på din grav älskling. Jag saknar dig! Varje gång jag går
till kyrkokören fäller jag en tår och sitter och kollar på din plats. Varje gång jag går
till din grav så gråter jag och sen så sitter jag och drar upp minnen som jag hade
tillsammans med dig. Det låter säkert jättetöntigt och massa men det hjälper mig
att ta mig igenom sorgen och tomeheten efter dig älskade bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0