Hannah' Denise 8 månader Sophia 27 dagar

Det är en stor tomhet här utan er. Det är så tomt. Det märks att ni inte längre finns kvar
hos oss. Jag ville inte ta farväl av er såhär tidigt i livet. Vi kom ju överens om att vi skulle
leva tills vi var 90 år. Vi hade ju kommit överens om så mycket saker som vi skulle göra.


Att bli förådd av någon man trodde man var kompis med är det värsta som finns. Ni
visade dessa två människor att man kan älska på nytt, att man kan lära känna nya
människor men ändå vara reserverad. Ni var dom gladaste personer jag någonsin
träffat. Med er kände jag mig hemma. Utan er är jag så vilsen. Ni var så underbara
på alla sätt och vis. Jag ville aldrig förlora er! 10 årig vänskap skulle bli längre än detta!


Ni kanske inte var dom enda människorna i världen men ni kanske betydde världen
för en enda människa. Den kärlek och glädje som spreds runt om er var så fantastisk.
Man ville aldrig lämnar er. Man kunde verkligen prata med er om allt. Jag älskar er!


Saknaden är så grymt stor! Jag vill ha er här, här tillsammans med oss alla andra i
gänget. Dom tiderna vi hade tillsammans kommer jag aldrig att glömma. Vi hade
alltid så kul i gänget, alla kom bra överens och det var typ aldrig bråk. Det enda jag
har kvar av denise är hennes favorit halsband, örhängen plånbok och massa minnen.
Det enda jag har kvar av Sophia är ett par shorts, en klänning, ett linne och massa minnen.



Vi älskar er och vi kommer aldrig att glömma er! Ni finns föralltid i våra hjärtan!
Ni kommer aldrig att bli glömda! Hoppas ni har det bra där ni nu är! vila i kärlek <3




Vila i Frid Denise Hansson 19940307-20100329

Vila i Frid Sophia Nicklasson 19940308-20101008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0