Sophia'

Denise! Jag har inte förstått att du är borta än och om några dagar
ska jag ta ett sista farväl av dig, och skicka dig till den sista vilan.
Men det är inte rättvist! Denna begravning ska inte hållas nu när du
är 16. Den ska hållas när du är 89-90 år. Varför skulle just du
falla offer? Det som hände är så ofattbart. Att en människa ens
kan komma på tanken att göra något sådant. Speciellt mot en människa
man inte känner. Det är helt otroligt! Då saknar man något i hjärnan.


Vi förlorade en dotter, syster, klasskamrat, bästa vän och en helt
underbar människa. Du brydde dig alltid om alla andra. Du fanns
alltid där, till och med för människor du inte ens kände. Du var så
underbar. Vi är så tacksamma för den tid vi fick ha dig här gumman.
Du tog alla med storm. Du fick 16 år på denna jord tillsammans med oss.


Att du inte längre finns här hos oss går bara inte att förstå! Du var
ju så levande och i nästa skede var du inte levande. Din röst och
ditt skratt har förevigt tystnat. Ditt leende har föralltid suddats ut.
7 mars föddes en ängel 30 mars for den ängeln tillbaka till himlen.
Du kommer föralltid finnas i våra hjärtan för du var den bästa! <3


Ibland kan jag höra din röst. Ibland får jag bevis på att du är med
mig. För du kommer aldrig lämna oss. Du finns med oss du syns
bara inte. Hoppas du har det bra där nu är och gör alla änglar
och offer glada och lyckliga <3 Vi syns i nangijala underbara
vän<3

DeniseangelicajaneHansson 1994-03-07-2010-03-30

Vila i frid för det är du värd min älskade deniseangelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0