Linnéa'

Om bara några få dagar ska jag ta ett sista farväl av dig. Det känns så himla fel.
Du var ju min lilla busunge. Och nu finns inte min lilla busunge här hos mig längre.
Hon for upp till himlen och till alla andra änglar där uppe. Hoppas du har det bra där.


Läkarna gjorde allt för att rädda ditt liv men det gick inte. Dom som hittade dig hade
sett en man gå från hållet du gick. Dom tyckte han betedde sig konstigt, och inom
några få sekunder var han framme hos dom och sa att han hittat en flicka liggandes
blödande på gångvägen. Dom såg hans blodiga kläder men misstänkte inget vid det
tillfället. Mannen ledde dom till dig och när ni kommit fram sprang han bara iväg. Du
var vid svagt medvetande när dom leddes till dig. Men sedan for du upp till himlen.
Du fördes till sjukhus men ditt liv gick inte att rädda. Dom försökte verkligen men du
var redan uppe i himlen med alla dom andra änglarna som mist sitt liv genom något.


Jag saknar dig älskling, så kom bara tillbaka så att allt kan bli som vanligt igen! Jag
vill inte vakna upp för resten av mitt liv och veta att du är borta och inte längre finns
här. Du är på en mycket bättre plats nu och du har det bra där och det glädjer mig.
Den lycka jag såg fram emot med dig föörvandlades till sorg och ilska som inte vill försvinna.
Men skillnaden från då till idag är att jag kan glädjas åt alla underbart fina minnen.


Vila i frid
våran älskade DeniseangelicajaneHansson
1994-03-03 - 2010-03-30
Hoppas du har det bra där du nu är våran
älskade busunge DeniseangelicajaneHansson <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0