Linnéa'

Snart 3 månader har passerat här på jorden utan dig och din underbara personlighet
och sprallighet. Jag har inte fått ett enda sms eller samtal från dig på snart 3 månader.
Jag vill ju prata med dig min lilla busunge. Varför kan du inte bara komma tillbaka
och säga att du varit någon annanstans och att dom tagit fel på person? Du ska ju
vara här med oss gumman. Du var var bara 16 år och du förblir bara 16 år. Den
underbara tiden jag fick tillsammans med dig värdesätter jag högt upp. Jag har
kommit på mig själv så många gånger att när jag skulle ringa till Sophia så slår
jag atomatiskt in dina telefon nummer och ringt dig. Efter en signal kommer jag
på mig själv att du finns ju inte längre hos oss du är ju i himlen med andra änglar.


Natten då jag fick samtalet trodde jag att jag drömde. Det samtalet fick inte vara
på riktigt. Det måste ingå min dröm. Jag skrek och grät som en stucken gris då
dom sa att ditt liv inte gick att rädda. Du mötte ditt öde den natten påväg hem.
Det la sig en dimma, en dimma som aldrig kommer lätta. Alla bara tjatar om att
vi måste gå vidare! Men det är inte så lätt att gå vidare när du- du som var min
bästa vän i 16 år gått bort. Jag kommer aldrig glömma dig jag kommer minnas
dig och älska dig tills dagen då jag dör. Jag är vid din grav varje dag älskling.
Det brinner sjukt många ljus där älskling. Det ligget ett hav av dina favorit
blommor där- röda rosor. Folk har lagt mycket lappar där det står sista
hälsningar till dig och fina ord om dig och massor. Din grav är så otroligt
vacker gumman. Men du ska inte ligga där. Du förtjänade det inte, inte än.
Utan dig existerar bara smärta. Du var den underbaraste människan gumman.


Jag vill inte leva ett helt liv utan dig! Vi skulle ju till Spanien i 2 veckor i slutet av maj.
Vi skulle dit och ha kul ju. Det sårar mig att jag måste gå vidare utan dig. Du var inte
ens värd det öde du fick! Jag kommer alltid sakna dig och jag kommer fortsätta att gå
till din grav varje dag precis som jag gjort i snart 3 månader. Jag började gråta natten
dagen då du dog. Jag vill inte möta denna hemska verklighet utan dig. Vi alla sörjer
dig hoppas du ser det där uppe i himlen, vila i frid du var det bästa vi någonsin haft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0