Linnéa'

Det är så fint på din grav ännu. Jag vill bara att du ska komma tillbaka till mig.
Jag vill bara träffa dig igen men nästa gång får det bli i himlen älskade vän. Utan
dig här är allt så öde, det är dött på något sätt. Skojfotot ska äga rum den 28/5
på din skola. Dina klasskompisar saknar dig älskling. Du skulle ju se så himla
rolig ut på skojfotot. Du till både skojfoto, bal, och sista natten med gänget. Men
inget av det kommer du att få uppleva. För du finns inte längre här hos oss gumman.


Du var världen för mig, du betydde så otroligt mycket för mig Denise! Du anar inte
hur mycket du betydde för mig. Du var en otroligt bra människa. Du ville aldrig
någon illa. Du fanns där för alla, till och med personer du inte kände. Nu när du
inte längre finns här har jag ingen att ringa, messa eller gå till så fort jag behöver
prata. När jag besöker din grav brukar jag prata med dig, för jag vet att du lyssnar.


Ingen kommer någonsin aldrig kunna fylla upp den platsen du hade här hos oss.
Den sorg och ilska jag känner är outhärdlig. Kom bara tillbaka till oss gumman.
Du var det bästa som någonsin hänt oss och någonsin kommer hända oss. För
att få vara i din närhet var som att vara i paradiset. Du var den underbaraste
människa som fanns. Du satte alla andra före dig själv och det var det bästa
med dig. Men jag kommer aldrig mer få se dig le, aldrig mer få höra dig skratta.
Denise du fattas mig!! Kom bara tillbaka till mig. Vila i frid 1994-2010 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0