Janina'

Om 2 dagr ska jag ta ett sista farväl av dig älskling. Jag längtar verkligen inte.
Det kommer kännas så overkligt, att min bästa vän ligger i en kista i samma
sal som jag sitter i. Att all musik och allting är för min bästa vän. Det kommer
bli så otroligt svårt! I församlingshemmet efteråt kommer det vara så tråkigt.
Jag vill inte ta farväl av dig såhär tidigt. Och när vi varit i församlingshemmet
och sådant ska vi ner och sänka dig i jorden. JAG VILL INTE! KOM TILLBAKA!


Du var personen som alltid fick alla på gött humör när man var sur som ättika,
ledsen, eller vad som. Du fick en alltid att bli glad igen. Men vem ska göra det nu?
Nu när du inte längre finns här. Vi skulle ju åldras ihop kommer du väl ihåg?
Alla låtar, alla dagar med dig som var så roliga, dom finns inte längre. Såhär
dags förra året var det såpass varmt ute att man kunde sitta ute och sola.
Det var precis det du och jag gjorde i min trädgård samtidigt som vi hade
musik och min hamster där. Och vi käkade tillochmed glass med strössel.


Du är min ängel nu och du kommer alltid finnas med mig både i tankarna
och i mitt hjärta. Du to den största platsen i mitt hjärta älskling. Jag kommer
aldrig glömma dig. För mig var du den underbaraste personen som fanns.
Så vila i frid min älskade busunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0