Hannah'

Om några dagar ska jag ta ett sista farväl av min bästa vän.
Min bästa vän det är du. Du fick bara bli 16 år älskade vännen.
Denna begravningen ska ju inte hållas nu, den ska ju hållas om
70-80 år. Det som har hänt är så tragiskt, så ofattbart. Hur kan
man som människa gå och göra någon sådant mot en människa
man inte känner? Jag hoppas verkligen du står till svars för vad
du gjort. För du tog något väldigt värdefullt ifrån oss nära och kära!


En dotter, syster, klasskompis ett barnbarn, en bästa vän har vi
förlorat. Hon kommer aldrig tillbaka till oss. Hennes röst och hennes
skratt har föralltid tystnat och hennes leende har föralltid suddats ut.
För oss kommer hon alltid vara våran älskade ängel och busunge.


Hjärtat för mig var du den bästa. Du och jag hittade på så mycket
genom åren. Vi hade alltid något på gång. Du finns inte hos mig
längre. Jag kommer vakna upp utan dig vid min sida för resten
av mitt liv. Du skulle ju vara brudtärna på mitt bröllop och jag
brudtärna på ditt bröllop. Vi hade så mycket planer tillsammans.


Den 30 mars 2010 tog gud tillbaka en av alla sina fina änglar.
Den 7 mars 1994 föddes du. Du tog alla dina nära och kära med
storm. Du är min älskade ängel och du kommer föralltid att finnas
i mitt hjärta vad som än händer. Du fick 16 år här på jorden. Jag
kände dig i alla 16 år eftersom våra mammor är bästa vänner.
Saknaden jag känner efter dig är så jobbig. Jag kunde aldrig tänka
mig att få leva ett helt liv utan dig. Det skulle ju vara du och jag
föralltid. Dagen du dog bestämde jag mig för att leva för dig.
Och jag lever för dig NU! Rest In Peace för du kommer aldrig åter.

Vila I Frid DeniseangelicajaneHansson 1994-03-07-2010-03-30

Hoppas du har det bra där du nu är<3 
Jag älskar dig och jag kommer aldrig glömma dig!
Puss och Kram från din Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0