Hannah'

Nothing compares 2 you my sweetest resting angel.

Gumman inget är sig likt sen du gick ifrån oss...
Hela världen är upp och ner för oss, vet inte varför.
Utan dig är allt så himla svårt Denise! Ingenting
vill sig längre. Det går bara åt skogen! Och inte
kan man ringa dig och stämma träff heller! Bara
det är jobbigt. Jag vill ha dig här hos mig min lilla
ängel. Du var inte värd det ödet du fick älskling.



Det är snart skojfoto. Den 28 maj kl 09:30 och 11
tror jag det var. Och så är det bal snart med. Din
klänning hänger här så fint tillsammans med dina
skor på golvet. Men du kommer aldrig få uppleva
balen eller att få gå ur 9:an. Du kommer alltid att
förbli 16 år. Ditt liv var knappast slut, du hade ju
precis bärjar leva det. Du är så otroligt saknad
vännen. Det är människor vid din grav varje dag.


Att inte längre kunna skicka sms eller ringa dig
suger. För det var alltid dig jag ringde så fort
jag bara ville prata eller om jag hade något
som jag tyckte var jätteviktigt. Och jag kan
inte längre bara åka hem till dig och vara med
dig eller plugga med dig. Men jag vet att du har
det bra där du nu är så vila i frid älskade ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0