Evelina'

På lördag är det 3 månader sedan du lämnade oss i stor sorg och saknad.
Den 29 mars 2010 kl 02:30 lämnade du mig ensam i livet min älskade busunge.
Att du lämnat oss är så overkligt. Du var så full av energi. Och att du inte
längre finns här och kan sprida skratt runtom dig är svårt att förstå. Ibland
brukar jag ringa någon av dina mobiler och sitta ocj lyssna på dina telefon
svarar meddelanden. " Tja, du har kommit till mig och eftersom jag inte
svarar så har jag inte tid att prata med dig kanske? tala in ett meddelande
efter pipet peace" och "Hej du har kommit till lilla mig. Kul va? men jag kan
inte svara nu då jag gör något annat eller tappat bort mobilen igen hihi
men tala in något efter pipet så får vi se om jag hittar den och ringer upp
pussar och kramar från mig." Att få höra din röst på det sättet ger mig
en trygghet. Jag älskar din röst och jag saknar både den och dig.

It's been so lonely without you here. Nothing can stop these lonely
tears from coming. Cuz' nothing compares 2 u. Du var så himla
underbar älskling. Du bjöd verkligen på dig själv. Du var alltid
dig själv, du löjlade dig och struntade i vad folk tyckte om dig.
Men att förstå att du aldrig mer kommer tillbaka går bara inte.
Du förtjänade inte ödet du fick! Du blev bara 16 år! Du skulle
bli äldre. Du skulle inte bara bli 16 år! Vi skulle gå gymnasiet
Samhäll-Ekonomi och sedan vidare utbilda oss till civil ekonomer.
Men det kommer aldrig hända nu! För du kommer aldrig åter.
Du kommer alltid att vara min älskade busunge Denise. Jag
kommer aldrig att glömma dig bästavän. Vila i frid älskling<3



Deniseangelica 940307-100329 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0