Evelina'

Igår spelades SM Finalerna i handboll nere i Malmö arena. IK Sävehofs damer vann
ganska lätt. Herrarna låg under med 5 mål men hämtade upp till 23-23 så det blev
förlängning på 2x5 minuter där herrarna till slut vann med 30-28. Jag vet att du var
där nere med oss och skrek, hoppade och hejade som du alltid gjorde. Du var alltid
den som lät mest av alla andra i klacken. Du fattades igår både på bussen och i den
stora klacken. Du var inte där och hoppade, skrek, hejade eller tappade rösten. Imorgon
när vi ska ta emot herrarna och damerna ska en tyst minut hållas till minnet av dig.


Nästa gång jag får träffa dig är i himlen, men dit ska inte jag på ett tag hade jag
tänkt mig. Du var den bästa vi någonsin haft. För du kommer ju aldrig tillbaka.
Det är så svårt att fatta att du ALDRIG kommer tillbaka till oss. Min älskade
busunge kommer aldrig mer tillbaka till mig. Men jag vet att du har det bra
där uppei himlen med Emeli och Beatrice. Vi saknar er så otroligt mycket.


Jag ville inte ta ett sista farväl av dig, men i torsdags gjorde jag det. Men du
var ju bara 16 år gumman. Ingen förtjänar ödet du fick. Vi glömmer dig aldrig
du var vår framtid och vi kommer alltid sakna dig. Så vila i frid 1994-2010 <3



Vila i frid våran älskade busunge deniseangelicajanehansson 1994-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0