Sophia

Denise älskling var är du någonstans? Det är så tomt och tyst här
nu när du är borta! Jag klarar inte av varken tystnaden eller saknaden
efter dig så mycket längre. Jag längtar efter att få höra din röst
igen. Men hur mycket jag än vill att du ska komma tillbaka till oss
så går det inte. Du kommer aldrig åter älskade bästa vän.


10 år fick jag ha dig vid min sida. 10 långa underbara år.
Det var dom bästa åren i mitt liv. Du är min andra hälft.
Utan dig existerar inte jag. Vi sa föralltid och föralltid skulle
det blivit om deras åsikt om det du gjort inte gått ut över
dig. Det dom gjorde är oförlåtligt! Varför ska dom få en
andra chans när du inte kan utnyttja din?


Du är kärlek för mig så vila i kärlek älsade bästavän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0