Janina'

Kärlek är tro på något bättre, kärlek är starkare än någoting annat i världen. Kärleken släcker törst, kärlek mättar, Kärleken tystdar ner hat. Kärleken till Denise, gav mig tilllit och trygghet. För jag visste att no matter what, skulle Denise va vid min sida. Hon var min bästa vän som jag fann tröst, glädje och framförallt trygghet.
I Therese fann jag bekvämligheten till att bara umgås utan att behöva prestera.
Det är den kärleken som Denise gav mig de 14 åren som vi va som tajtast som tystnar mitt hat, min besvikelse. Det är minnerna med Denise som aldrig kommer att ersätta med det hat jag känner för m & c, det är Denise vi ständigt vänder oss till och tittar tillbaka, och på de riktiga minnerna vi fick uppleva med henne. Men ibland uppstår ilskan av att inte ha henne kvar på än, och man blir arg och gråter. även fast det har gått 5 månader, så kan jag inte inse, vill inte inte förstå att hon är borta. Men Denise är inte borta hon har bara gått lite i förväg. Denise kärlek och värme kan jag känna när de sömnlösa nätterna väl kommer. Denise kärlek och omsorg till oss alla gör så vi växer, inte utan Denise ,utan i Denise närvaro. Jag är glad att jag fick lära känna dig Denise.
vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0