Hannah'

Älskling du är så himla saknad! Varför kan du inte bara komma tillbaka?
Varför skulle just du tas ifrån oss? Dagarna utan dig är sp svåra!


För 4 månader och 3 dagar sedan så försvann du ifrån oss. Du kommer
aldrig att komma tillbaka till oss mer. Du existerar inte här på jorden med
oss längre! Du är nu i himlen och jag hoppas du har det bra där du nu
är! För mig var du den bästa vännen och det kommer du alltid vara!


Den 30 september åker tjejgänget på våran vanliga tripp till New York.
Och kommer hem den 8 oktober. Men det kommer att fattas en otroligt
viktig medlem i gänget-DU. Jag saknar dig, Jag behöver dig här min
älskade vän. Du förtjänade inte det öde du fick den kvällen. Jag fick
aldrig chansen att säga hejdå till dig den kvällen. Och jag grämer mig
för det än idag. Du kommer att bli glömd den dagen då vi inte minns
dig längre. Men den dagen kommer ALDRIG att komma. Du kommer
föralltid att finnas i mitt hjärta Denise. Ingen kan ta den platsen från dig.


Jag besöker din grav varje dag älskling. Det brinner ljus för dig, det har
lagts bilder på dig, dina favoritblommor- röda rosor på din grav, nallar
lappar med hälsningar och ord om dig. Du kommer aldrig att bli glömd<3

Så vila i frid min älskade vän!<3

deniseangelicajanehansson
1990307
     -
20100329

förevig i våra hjärtan.


Dessa två låtar spelades på din begravning

Hymn to the sea





Nearermy god to thee










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0