Sophia'

min andra hälft var är du någonstans? jag saknar dig så... den 29 augusti kl 03:00 är det
exakt 5 månader sedan jag sist såg dig. Då såg jag dig ligga död på en sjukhussäng. Senast
jag såg dig i livet var den 29 mars kl 02:00. När klockan var 02:20 såg jag dig skjutas in
i ambulansen- livlös. Rädslan och oron som gick genom mig då går inte att beskriva. Att
se dig åka iväg livlös i ambulansen var det värsta någonsin. Det gick så mycket tankar i
mitt huvud. Skulle jag få träffa dig igen? Skulle du bli som du alltid varit? Kommer du klara dig?


när klockan var 03:01 kom läkaren ut och sa att ditt liv inte gick att rädda. Det kunde inte
vara sant! Minbästa vän sedan 16 år tillbaka är inte död hon bara vilar sig. Läkarna hade
fått liv i dig och du bara vilade dig ett tag. Hur mycket jag kämpade emot tårarna så gick
det inte längre. Dom rann och jag skrek sönder mig. Det fick absolut inte vara sant! När
dom sa att jag och min pojkvän fick komma in så brast det för mig. Jag klarade inte av
att bara se dig ligga där. Utan att se att du andades eller röde på dig. Att veta att sista
gången jag såg dig i livet var 29 mars 2010 kl 02:00. Det gick inte att se dig bara ligga där.


Den 16 åriga vänskapen jag fick med dig var den bästa i mitt liv. Att komma hem till dig
nu är som att komma hem till ett tomt hus. Varje gång jag åker hem till dina föräldrar så
kommer minnena tillbaka. Hur du alltid brukade smsa sönder mig när vi var påväg hem till
er. "är du inte här snart jag saknar dig så jävla mke din lilla sak" Och när vi äntligen ringde
på dörren så kom du som ett skott och öppnade och vi skrek och kramade om varandra.
Det gjorde vi även om vi setts några timmar innan middagen. Folk kallade oss töntiga för
att vi gjorde så. För att vi visade hur mycket vi betydde för varandra. Bästa vän's halsbandet
hänger runt min hals 24/7, och vänskapsarmbandet sitter som sten på min handled. Jag
saknar dig så förbannat mycket! Vart jag än går så påminner stället och musiken mig om dig.

          jag behöver dig       Denise Hansson Fougelberg <3


Jag kommer ihåg när du gjorde denna bilden älskling! Jag älskar den så grymt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0