Sophia'


Vila i frid älskade vän!<3 1994-2010





Du var min andra hälft! Varör kan du inte få komma tillbaka till oss?

Gud tar sina vackraste änglar först. Men du försvann ifrån oss på ett

vedervärdigt sätt. Du var inte värd ödet du fick på morgonen den 29 mars 2010!

Kom bara tillbaka till oss vi saknar dig så! Det är så tomt utan dig.

Vart man än går så påminner det om dig! Musiken, affärerna, människorna,

din familj, din släkt, sporten du älskade tidningen allt det får mig att minnas dig.

Jag var inte beredd på att förlora dig såhär tidigt! Du var inte värd det!

När jag kom till din grav för 1 vecka sedan hängde det en gais tröja
en real madrid tröja samt den tröjan du hade när du spelade handboll
signerad av alla från ditt lag över din sten. Tillsammans med nallar,
lappar, rosor och massor av tända ljus. Jag vet inte vem/vilka som
lagt gais och real madrid tröjan på din gravsten men det var otroligt
snällt och omtänksamt av dig/er.
Vila i kärlek bästa vän<3

föralltid din Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0