Sophia'

Snälla älskling kom tillbaka! Det har gått alldeles för lång tid nu!

På måndag börjar skolan och du finns inte kvar så att du kan börja.
Varför ska allt vara så himla orättvist! Vi ska tillbaka och besöka
din skola och några av dina vänner som fortfarande går kvar...

Du försvann ifrån oss alldeles för tidigt Denise! Du ska inte vara
död du ska vara kvar här levande. Att en persons avundsjuka
ska behöva gå ut över dig och dina vänner och din familj. Det
är inte bara du som drabbats, hela din omgivning har drabbats
av denna händelsen. Alla i hans omgivning tycker vi ska förlåta
honom och leva vidare med Denise inom oss.


En sak är säker, jag tänker INTE förlåta honom! Och det är absolut
inte ett dugg synd om honom heller! Han får stå sitt kast precis som
alla andra. Vi måste leva med saknaden och tomheten efter Denise
och han måste leva med att han berövade henne på livet! Precis
som en vanlig människa bara att han gjort något fult!


Att förlåta honom vore socialt självmord. Han var en av oss! En av alla
oss i vänskapskretsen och sedan slog något slint i hans huvud och han
berövade Denise på livet. Och sedan förneka det under en sådan lång
tid! Jag tycker det var mer än rätt att han inte fick komma på minnesstunden
eller begravningen! Det var rätt till 100%. Tanken på att han en gång
var en av oss skäms jag över. Folk har fått veta och dom har blivit
konstiga på något sätt älskling... Dom förstår inte vilket helvete vi
går igenom. Jag saknar dig så bästavän så snälla kom tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0