Johannes'

Dessa två låtar beskriver mina känslor jag hade för dig när du var i livet.
Det känns som en hel evighet sedan jag fick se dig, höra din röst och få se
ditt underbara leende. Varför skulle just du bli bragt om ditt liv? Du förtjänade
det inte. INGEN förtjänar att bli bragd om livet. Speciellt inte på det sättet
du försvann på. Detta samhälle vi lever i är så sjukt! Hur många fler ungdomar
ska behöva mista livet innan någon ens lyssnar och uppmärksammar allt
våld som existerar ute i samhället. Ska deras egna barn förlora livet för
att det ska hända någonting? Jag vill bara ha dig tillbaka för du var så
älskad av oss alla! Du var så underbar. Du var så öppen mot allt och alla.

Denise du är älskad och saknad föralltid!
Hoppas du har det bra där du nu är <3


 

 

 

 

Vila i kärlek älskade Denise! <3 /Johannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0