Linnéa'

Ännu en dag har gått utan dig här. Det är så svårt att förstå att
du är borta. Du var så energisk. Jag kommer ihåg när vi var med
min lillebror och hans kompis och hoppade studsmatta hemma hos
mig. Och vi fick dom och sitta medans vi hoppade. Dom flög flera
meter upp och du och jag skrattade så vi grät. Och deras miner
var så underbara, dom var obetalbara. Och när vi hade ett vad
med Emil och Joel. Du och jag var tvungna att gå i stan med
högklackat, leggings, gaiströjor och tiara i håret och vara rätt
hårt sminkade. Och vi tyckte det va så himla pinsamt. Men vi gjorde
det. Och det viktigaste av allt vi gjorde det tillsammans. Det
var det enda som räknades. Jag saknar dig hjärtat!<3
Hoppas du har det bra där du nu är <3 VILA I KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0