Linnéa'

Hjärtat var är du någonstans? Var gömmer du dig? När kommer du tillbaka?
Din klänning hänger på dörren med dina skor ståendes under. Du var som
ingen annan. Ditt namn kommer föralltid finnaskvar där bakom pannan.
Livet är så förbannat kort för vissa människor. Jag önskar du kunde vara
hos oss nu denise. Jag sätter blicken mot skyn varje dag. När jag är vid
minnesplatsen brukar jag sitta och prata med dig om saker för jag vet att
du lyssnar<3 En stjärna lämnat jorden och lever nu i himlen vill hellre ha dig
här men du får vila i frid. Varför skulle det hända just dig? Du var världens
underbaraste tjej. Du hade alltid glimten i ögat. Du hade det lilla extra som
ingen annan hade. Du var min glädje, du var mitt liv. Och jag lever för dig nu!
Kommer denna smärta och saknad efter dig försvinna? svaret på det är NEJ!
Hur kan en annan människa ta något sådant fint från någon annan, bara för
att dom själva kanske mår dåligt. Du kommer aldrig att komma tillbaka. Idag
är det EXAKT 1 månad sedan du togs ifrån oss. Hur kan man beröva en annan
människa på livet? Tänk om någon skulle gjort så mot den personens nära och
kära, hur skulle den personen känna sig/reagera? Säkert på samma sätt som
vi som för 1 månad sen förlorade ett barnban, en dotter, en syster, en klasskamrat
och en lag kompis. Jag ska nu påbörja ett helt livslångt liv utan min bästa vän
vid min sida. Men jag vet att hon vakar över mig var jag än är och vad jag än gör.
Vila I Frid hjärtat för det är du värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0