Janina'

Jag har varit utan dig så himla länge nu hjärtat. Jag har varit utan dig i
snart 1 månad. Tiden har gått så himlans långsamt. Men du kommer
aldrig att komma tillbaka. ALDRIG. Jag saknar dig något så otroligt
så det finns inte. Du är en vacker ängel uppe i himlen nu hjärtat. Men
du ska ju vara här med oss. Saknaden efter dig kommer föralltid att
finnas kvar. Jag önskar så mycket att du kom tillbaka. Det svarta
hål som nu finns i mitt hjärta kommer aldrig att försvinna därifrån.
Du var den underbaraste människa som fanns här nere på jorden.
Du ställde alltid upp. Man kunde eringa dig 24/7. Även om man
bara ville prata om något kl 04:00 på morgonen så ställde du
alltid upp och pratade. Ibland kunde man bara ringa dig så k
du direkt hem till en och fanns där. Jag kommer aldrig glömma
dig hjärtat.
Rest In Peace för du kommer aldrig åter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0