Hannah'

Denise jag saknar dig något så otroligt mycket. Du är inte här hos
mig längre. Vart är du någonstans? Jag har inte pratat med dig på
över snart en månad. Du har aldrig varit borta såhär länge utan när
du var i USA tre veckor varje år. Saknaden efter dig är det största
som någonsin funnits i mitt liv. Halva mitt liv är borta. Det finns inte.
Du försvann ifrån oss alldeles för tidigt. Du ska ju fortfarande vara
här hos oss. Jag vet att du har det bra där du nu är men du fattas
oss! Jag vill bara att du ska komma in springandes genom min ytter
dörr och skrika " Hannah kom vi ska iväg skynda dig!" och ditt skratt
efter att du sagt det. Du var den lekfullaste personen jag kände. Du
var inte rädd för att göra bort dig. Du var alltid den personen som
skrattade och löjlade dig. Jag kommer aldrig glömma dig hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0