Evelina'

Tårarna vill inte sluta rinna. Det är något som fattas i mitt liv.
Du var min lycka, men nu har min strålande ängel föralltid
försvunnit ur mitt liv. Du kommer aldrig tillbaka till mig längre.
Att vakna upp varje dag och veta att jag inte kommer få träffa
dig skär i mig. Vi alla i gänget var på minnesstunden för dig igår.
Och igår var det 1 månad sedan gud tog dig tillbaka till himlen.
Det var så underbart vackert på minnesstunden igår så du anar
inte. Det var så otroligt många där. Det var hav av ljus och blommor
framme vid väggen vid altaret. Alla dom fina tal som hölls igår.
Mina tårar rann hela tiden. När jag kom in i kyrkan gick jag fram
till havet med ljus och blommor och korten på dig och allt som
människorna lagt där framme. Det brast för mig så fort jag gick
in genom dörrarna så började jag gråta sönder. Det var så svårt.
Jag ville inte inse att det var dig vi hade minnesstund för! Det
visades även 4 filmer där du var med hjärtat. Du var så full
av liv på dom filmerna! På den sista filmen hade dom tagit
en film där dom filmat dig i skolan och lagt in låten My Immortal
av Evanescence. Den filmen var så bra. Alla filmerna och talen
rörde alla till tårar. Många började gråta riktigt mycket när
dom kom in och såg havet av blommor och ljus och korten
på dig där framme. För 1 månad sen fanns du hos oss så
full av liv, hoppandes, skuttandes, skrattandes, skämtsam,
glad. Men nu finns du inte längre här och det sårar mig mest.

Saknaden efter dig är stor gumman. Du var älskad av så många.
Minnet av dig kommer föralltid att leva kvar. Du kommer aldrig
att bli glömd. Du var älskad av så många nu är du saknar av
många. Så kom bara tillbaka till oss! Denna lek kan vara över
nu tycker jag. Du kan komma hem nu. Vila i Frid för du kommer aldrig åter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0